ခႏၶာ ငါးပါးသည္ ကိုယ္အုပ္ခ်ဳပ္ရေသာ ႏုိင္ငံတစ္ခုသာ ျဖစ္သည္။
ကိုယ္ပုိင္ေသာ ႏုိင္ငံလဲ ျဖစ္သည္။
ကိုယ့္စိတ္သည္ ခႏၶာႏုိင္ငံ၏ အရွင္သခင္ အၾကီးအကဲ ဘုရင္ သမၼတပင္ျဖစ္သည္။
အၾကား အျမင္ အန႔ံ အရသာ အေတြ႕အထိ အေတြ႕အၾကံဳမွ ရေသာ စိတ္ကူး စိတ္သန္း အေတြးအေတာမွန္သမွ်သည္ ခႏၶာ၏ အရွင္သခင္ သမၼတပိုင္ဆုိင္ေသာ
ၾကီးက်ယ္ခမ္းနားမွဳပင္ ျဖစ္သည္။
ထုိႏုိင္ငံကို ခႏၶာအရွင္သခင္ ၾကိဳက္သည္ျဖစ္ေစ မၾကိဳက္သည္ျဖစ္ ျဖစ္တည္မွဳ
အေၾကာင္းတရားအရ တသက္တာ ကုိယ္ပုိင္ေသာ ကိုယ္ပုိင္ႏုိင္ငံ ျဖစ္သည္။
အိပ္ေပ်ာ္ခ်ိန္မွ အပ ဒီႏုိင္ငံ၏ တံခါးေျခာက္ေပါက္သည္ ဖြင့္လွ်က္ရွိသည္။
တံခါးဆုိသည္မွာ ေကာင္းေသာေလလည္း ၀င္သည္၊ မေကာင္းေသာေလလည္း ၀င္သည္။ ၀င္ရာ ထြက္ရာ ခႏၶာတံခါးမွ ၀င္လာသူသည္ ေကာင္းသူလဲ ပါ၏၊ မေကာင္းသူလဲ ပါ၏။
ေကာင္းမေကာင္းျဖစ္ရျခင္းသည္ အုပ္ခ်ဳပ္သူ အရွင္သခင္၏ ၀န္ၾကီးမ်ားကို စီမံႏုိင္မွဳ ေကာင္းမေကာင္း အေလးထားမွဳ မထားမွဳ စသည္ေပၚ မူတည္၏။
သတိ၊ သမာဓိ၊ ပညာ၊ ၀ီရိယ၊ သဒၶါတုိ႔သည္ အားထားရေသာ ခႏၶာဘုရင္၏ သစၥာအမွုထမ္းတုိ႔ျဖစ္သည္။ သူတုိ႔ကုိ စြမ္းအားျမင့္သူ ဗုိလ္းငါးပါးဟု ေခၚ၏၊ တန္ဘုိးထား ေနရာမွန္ ခ်ီးေျမွာက္ဖို႔လုိ၏။ စုေပါင္းအင္အားျဖင့္ ကၽြမ္းက်င္ႏုိင္နင္းမွဳကုိ သရုပ္ေဖာ္ႏိုင္၏။
ဒီခႏၶာႏုိင္ငံ ျငိမ္းခ်မ္းမွဳ ရခ်င္ရင္ အတြင္းက ကိေလသာ အျပင္က ကာမဂုဏ္ ေပါင္းျပီး ျငိမ္းခ်မ္းမွဳပ်က္ေအာင္ သူတုိ႔ၾကံေဆာင္ခြင့္ မရေအာင္ ထုိစိတ္သည္ အဓိပတိတတ္ကာ စံမံေစာင့္ေရွာက္ အုပ္ခ်ဳပ္ဖုိ႔လုိသည္။ ရန္သူသည္ အတြင္းလည္း ျဖစ္ႏုိင္၏၊ အျပင္လဲ ျဖစ္ႏုိင္၏၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကိုယ္ပုိင္ေသာ ကိုယ့္ႏုိင္ငံကို ျငိမ္းခ်မ္းမွဳရေအာင္ ထားႏုိင္သူကုိ ျမင့္ျမတ္အထက္တန္းက်သူတုိ႔က ပ႑ိတလုိ႔ ေခၚၾကသည္။
ခႏၶာႏုိင္ငံ၏ အပ်က္သေဘာေဆာင္မွဳသည္ သယာဖြယ္လည္း လာတတ္၏၊ ေၾကာက္မက္ဖြယ္လည္း လာတတ္၏၊ အေ၀း အနီး အပၸမာဒ လက္ကိုင္ထားဖုိ႔သာ လုိ၏၊ ခႏၶာရွိရင္ ခႏၶာ၀န္ ျပႆနာသည္ ရွိမည္သာ ျဖစ္၏၊ ေရွာင္းေျပး၍ ျငိမ္းေအးေသာ အရာမဟုတ္၊ ေမ့ေလွ်ာ့ ေပါ့ဆ ညည္းညဴမေနပဲ အတြင္းအင္အားျဖစ္တဲ့ သတိ၊ သမာဓိ၊ ပညာ၊ ၀ီရိယ၊ သဒၶါ၀န္ၾကီးေတြနဲ႔ စနစ္တက် တုိင္ပင္ အေျဖမွန္ရွာကာ ခႏၶာဒုကၡျငိမ္းတဲ့ သႏၱိပထလမ္းစဥ္ကုိ ျမဲျမဲၾကီး ေလွ်ာက္လွမ္းသင့္၏။ ထုိ႔သုိ႔ ေလွ်ာက္သူကို ဧကာယန တစ္ခုတည္းေသာ အစြန္းမေရာက္တဲ့ မဂၢင္လမ္းကို ေလွ်ာက္သူဟု ေခၚၾက၏။
ကိုယ္ပုိင္တဲ့ ကိုယ့္ခႏၶာႏုိင္ငံကို ေကာင္းစြာလည္း မေစာင့္ေရွာက္ ၀င္လာသမွ်လည္း လက္ခံ စုစည္းမွဳလည္းမရွိ ဗုိလ္ငါးပါး ကင္းတဲ့တဲ့ အရွင္သခင္ကို ဗာလလုိ႔ အမည္နာမေပးၾက၏။ ဗာလဆုိသည္မွာ မျငိမ္းခ်မ္းသူဟု ဤ၌ဆုိလုိသည္။ အသီးသီးခႏၶာသည္ အသီးသီးေသာ ႏုိင္ငံျဖစ္သည္။ အသီးသီးေသာ ႏုိင္ငံကို အသီးအသီးေသာ စိတ္သည္ အုပ္စုိးသည္၊ အုပ္ခ်ဳပ္သည္၊ ကိုယ္အုပ္ခ်ဳပ္ရေသာ ဆံဖ်ားမွေျခဖ်ား တစ္လံမွ်ေသာ ဤခႏၶာကိုယ္ကို ျငိမ္းခ်မ္းသင့္၏။ တာ၀န္ယူသင့္၏။
ခႏၶာအရွင္သခင္စိတ္သည္ကား စြမ္းအားၾကီး၏၊ စိတ္သည္ ေမတၱာ၊ ကရုဏာနဲ႔ေပါင္းေသာ္ တည္ေဆာက္၏၊ ဗုိလ္ငါးပါးနဲ႔ေပါင္းေသာ္ စြမ္းအားျမင့္၍ ပုိျငိမ္းခ်မ္း၏၊ ထုိ႔သုိ႔မဟုတ္ ေလာဘနဲ႔ေပါင္းေသာ္ အတၱလြန္ကဲ၍ ခႏၶာအိမ္သူ အိမ္သားမ်ား ငတ္တတ္၏၊ ေဒါသနဲ႔ေပါင္းေသာ္ ကရုဏာကင္းမဲ့ မ်က္ရည္ပြဲဆန္တဲ့ စစ္ေျမျပင္ပမာ ဖန္တီးတတ္၏။ ေမာဟနဲ႔ေပါင္းေသာ္ ေၾကာင္းက်ိဳးဆင္ျခင္မွဳမပါတဲ့ မ်က္ကန္းကမၻာ ဖန္တီးတတ္၏၊ အဖ်က္စြမ္းအား အၾကမ္းဖက္သမားမ်ားသည္ အသီးအသီးခႏၶာ၌ ကိန္းေနတဲ့ ကိေလသာအပူစိတ္ပင္ ျဖစ္သည္ကို နားလည္ရ၏။ အစပ်ဳိးမွဳကား အတၱကိုၾကီးၾကီးေရး၍ ၀မ္းမေျမာက္ႏုိင္မွဳ မနာလုိမွဳပင္ ျဖစ္သည္။
ကိေလသာဆုိသည္မွာ ခႏၶာႏုိင္ငံကို ပူေလာင္ေစတတ္ ႏွိုပ္စက္တတ္ေသာ သဘာ၀ဟု ဆုိ၏၊ ကိုယ့္အပူကိုယ္သိျပီး ကိုယ့္ျငိမ္းခ်မ္းေရး ကိုယ္တုိင္ရွာမွ ရပါမည္။
ကုိယ့္စိတ္သည္ ဘယ္အရာနဲ႔ေပါင္းေနသည္ကို ဗုိလ္ငါးပါးနဲ႔ တုိင္ပင္ၾကည့္ေသာ္ ျမင္ႏုိင္ပါသည္၊ ျမင္ေအာင္ၾကည့္ရင္ ျမင္ရပါသည္။ ကိုယ့္ႏုိင္ငံကိုယ္ ႏုိင္ႏုိင္နင္းနင္း ကိုယ့္စိတ္ျဖင့္ အုပ္ခ်ဳပ္ႏိုင္ၾကပါေစ။
ကိုယ္ကုိယ္တုိင္ပင္ ျငိမ္းခ်မ္းသူ ျဖစ္ႏုိင္သလုိ ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ပင္ မျငိမ္းခ်မ္းသူလည္း ျဖစ္ႏုိင္သည္၊ ကုိယ့္ကိုယ္တုိင္ပင္ ပ႑ိတျဖစ္ႏုိင္သလုိ ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ပင္ ဗာလလည္း ျဖစ္ႏုိင္သည္၊ လူမ်ိဳးဘာသာ အသားအေရာင္ ေနရာေဒသနဲ႔ မဆုိင္၊ ကိုယ့္အေျပာ အဆုိ အလုပ္မွန္သမွ်သည္ ကိုယ္ရမည့္ အေမြပင္ျဖစ္သည္၊ ကိုယ့္အမူအရာနဲ႔ ထုိက္တန္ေသာ ေကာင္းေသာ အေမြခံမ်ားသာ ျဖစ္ႏုိင္ၾကပါေစ၊ ကိုယ့္စိတ္ကို အခါခပ္သိမ္း ေအာင္ႏုိင္သူမ်ားသာ ျဖစ္ႏုိင္ၾကပါေစ။
ဘ၀ဇတ္ခုံ
ကိုယ္ပုိင္ေသာ ႏုိင္ငံလဲ ျဖစ္သည္။
ကိုယ့္စိတ္သည္ ခႏၶာႏုိင္ငံ၏ အရွင္သခင္ အၾကီးအကဲ ဘုရင္ သမၼတပင္ျဖစ္သည္။
အၾကား အျမင္ အန႔ံ အရသာ အေတြ႕အထိ အေတြ႕အၾကံဳမွ ရေသာ စိတ္ကူး စိတ္သန္း အေတြးအေတာမွန္သမွ်သည္ ခႏၶာ၏ အရွင္သခင္ သမၼတပိုင္ဆုိင္ေသာ
ၾကီးက်ယ္ခမ္းနားမွဳပင္ ျဖစ္သည္။
ထုိႏုိင္ငံကို ခႏၶာအရွင္သခင္ ၾကိဳက္သည္ျဖစ္ေစ မၾကိဳက္သည္ျဖစ္ ျဖစ္တည္မွဳ
အေၾကာင္းတရားအရ တသက္တာ ကုိယ္ပုိင္ေသာ ကိုယ္ပုိင္ႏုိင္ငံ ျဖစ္သည္။
အိပ္ေပ်ာ္ခ်ိန္မွ အပ ဒီႏုိင္ငံ၏ တံခါးေျခာက္ေပါက္သည္ ဖြင့္လွ်က္ရွိသည္။
တံခါးဆုိသည္မွာ ေကာင္းေသာေလလည္း ၀င္သည္၊ မေကာင္းေသာေလလည္း ၀င္သည္။ ၀င္ရာ ထြက္ရာ ခႏၶာတံခါးမွ ၀င္လာသူသည္ ေကာင္းသူလဲ ပါ၏၊ မေကာင္းသူလဲ ပါ၏။
ေကာင္းမေကာင္းျဖစ္ရျခင္းသည္ အုပ္ခ်ဳပ္သူ အရွင္သခင္၏ ၀န္ၾကီးမ်ားကို စီမံႏုိင္မွဳ ေကာင္းမေကာင္း အေလးထားမွဳ မထားမွဳ စသည္ေပၚ မူတည္၏။
သတိ၊ သမာဓိ၊ ပညာ၊ ၀ီရိယ၊ သဒၶါတုိ႔သည္ အားထားရေသာ ခႏၶာဘုရင္၏ သစၥာအမွုထမ္းတုိ႔ျဖစ္သည္။ သူတုိ႔ကုိ စြမ္းအားျမင့္သူ ဗုိလ္းငါးပါးဟု ေခၚ၏၊ တန္ဘုိးထား ေနရာမွန္ ခ်ီးေျမွာက္ဖို႔လုိ၏။ စုေပါင္းအင္အားျဖင့္ ကၽြမ္းက်င္ႏုိင္နင္းမွဳကုိ သရုပ္ေဖာ္ႏိုင္၏။
ဒီခႏၶာႏုိင္ငံ ျငိမ္းခ်မ္းမွဳ ရခ်င္ရင္ အတြင္းက ကိေလသာ အျပင္က ကာမဂုဏ္ ေပါင္းျပီး ျငိမ္းခ်မ္းမွဳပ်က္ေအာင္ သူတုိ႔ၾကံေဆာင္ခြင့္ မရေအာင္ ထုိစိတ္သည္ အဓိပတိတတ္ကာ စံမံေစာင့္ေရွာက္ အုပ္ခ်ဳပ္ဖုိ႔လုိသည္။ ရန္သူသည္ အတြင္းလည္း ျဖစ္ႏုိင္၏၊ အျပင္လဲ ျဖစ္ႏုိင္၏၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကိုယ္ပုိင္ေသာ ကိုယ့္ႏုိင္ငံကို ျငိမ္းခ်မ္းမွဳရေအာင္ ထားႏုိင္သူကုိ ျမင့္ျမတ္အထက္တန္းက်သူတုိ႔က ပ႑ိတလုိ႔ ေခၚၾကသည္။
ခႏၶာႏုိင္ငံ၏ အပ်က္သေဘာေဆာင္မွဳသည္ သယာဖြယ္လည္း လာတတ္၏၊ ေၾကာက္မက္ဖြယ္လည္း လာတတ္၏၊ အေ၀း အနီး အပၸမာဒ လက္ကိုင္ထားဖုိ႔သာ လုိ၏၊ ခႏၶာရွိရင္ ခႏၶာ၀န္ ျပႆနာသည္ ရွိမည္သာ ျဖစ္၏၊ ေရွာင္းေျပး၍ ျငိမ္းေအးေသာ အရာမဟုတ္၊ ေမ့ေလွ်ာ့ ေပါ့ဆ ညည္းညဴမေနပဲ အတြင္းအင္အားျဖစ္တဲ့ သတိ၊ သမာဓိ၊ ပညာ၊ ၀ီရိယ၊ သဒၶါ၀န္ၾကီးေတြနဲ႔ စနစ္တက် တုိင္ပင္ အေျဖမွန္ရွာကာ ခႏၶာဒုကၡျငိမ္းတဲ့ သႏၱိပထလမ္းစဥ္ကုိ ျမဲျမဲၾကီး ေလွ်ာက္လွမ္းသင့္၏။ ထုိ႔သုိ႔ ေလွ်ာက္သူကို ဧကာယန တစ္ခုတည္းေသာ အစြန္းမေရာက္တဲ့ မဂၢင္လမ္းကို ေလွ်ာက္သူဟု ေခၚၾက၏။
ကိုယ္ပုိင္တဲ့ ကိုယ့္ခႏၶာႏုိင္ငံကို ေကာင္းစြာလည္း မေစာင့္ေရွာက္ ၀င္လာသမွ်လည္း လက္ခံ စုစည္းမွဳလည္းမရွိ ဗုိလ္ငါးပါး ကင္းတဲ့တဲ့ အရွင္သခင္ကို ဗာလလုိ႔ အမည္နာမေပးၾက၏။ ဗာလဆုိသည္မွာ မျငိမ္းခ်မ္းသူဟု ဤ၌ဆုိလုိသည္။ အသီးသီးခႏၶာသည္ အသီးသီးေသာ ႏုိင္ငံျဖစ္သည္။ အသီးသီးေသာ ႏုိင္ငံကို အသီးအသီးေသာ စိတ္သည္ အုပ္စုိးသည္၊ အုပ္ခ်ဳပ္သည္၊ ကိုယ္အုပ္ခ်ဳပ္ရေသာ ဆံဖ်ားမွေျခဖ်ား တစ္လံမွ်ေသာ ဤခႏၶာကိုယ္ကို ျငိမ္းခ်မ္းသင့္၏။ တာ၀န္ယူသင့္၏။
ခႏၶာအရွင္သခင္စိတ္သည္ကား စြမ္းအားၾကီး၏၊ စိတ္သည္ ေမတၱာ၊ ကရုဏာနဲ႔ေပါင္းေသာ္ တည္ေဆာက္၏၊ ဗုိလ္ငါးပါးနဲ႔ေပါင္းေသာ္ စြမ္းအားျမင့္၍ ပုိျငိမ္းခ်မ္း၏၊ ထုိ႔သုိ႔မဟုတ္ ေလာဘနဲ႔ေပါင္းေသာ္ အတၱလြန္ကဲ၍ ခႏၶာအိမ္သူ အိမ္သားမ်ား ငတ္တတ္၏၊ ေဒါသနဲ႔ေပါင္းေသာ္ ကရုဏာကင္းမဲ့ မ်က္ရည္ပြဲဆန္တဲ့ စစ္ေျမျပင္ပမာ ဖန္တီးတတ္၏။ ေမာဟနဲ႔ေပါင္းေသာ္ ေၾကာင္းက်ိဳးဆင္ျခင္မွဳမပါတဲ့ မ်က္ကန္းကမၻာ ဖန္တီးတတ္၏၊ အဖ်က္စြမ္းအား အၾကမ္းဖက္သမားမ်ားသည္ အသီးအသီးခႏၶာ၌ ကိန္းေနတဲ့ ကိေလသာအပူစိတ္ပင္ ျဖစ္သည္ကို နားလည္ရ၏။ အစပ်ဳိးမွဳကား အတၱကိုၾကီးၾကီးေရး၍ ၀မ္းမေျမာက္ႏုိင္မွဳ မနာလုိမွဳပင္ ျဖစ္သည္။
ကိေလသာဆုိသည္မွာ ခႏၶာႏုိင္ငံကို ပူေလာင္ေစတတ္ ႏွိုပ္စက္တတ္ေသာ သဘာ၀ဟု ဆုိ၏၊ ကိုယ့္အပူကိုယ္သိျပီး ကိုယ့္ျငိမ္းခ်မ္းေရး ကိုယ္တုိင္ရွာမွ ရပါမည္။
ကုိယ့္စိတ္သည္ ဘယ္အရာနဲ႔ေပါင္းေနသည္ကို ဗုိလ္ငါးပါးနဲ႔ တုိင္ပင္ၾကည့္ေသာ္ ျမင္ႏုိင္ပါသည္၊ ျမင္ေအာင္ၾကည့္ရင္ ျမင္ရပါသည္။ ကိုယ့္ႏုိင္ငံကိုယ္ ႏုိင္ႏုိင္နင္းနင္း ကိုယ့္စိတ္ျဖင့္ အုပ္ခ်ဳပ္ႏိုင္ၾကပါေစ။
ကိုယ္ကုိယ္တုိင္ပင္ ျငိမ္းခ်မ္းသူ ျဖစ္ႏုိင္သလုိ ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ပင္ မျငိမ္းခ်မ္းသူလည္း ျဖစ္ႏုိင္သည္၊ ကုိယ့္ကိုယ္တုိင္ပင္ ပ႑ိတျဖစ္ႏုိင္သလုိ ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ပင္ ဗာလလည္း ျဖစ္ႏုိင္သည္၊ လူမ်ိဳးဘာသာ အသားအေရာင္ ေနရာေဒသနဲ႔ မဆုိင္၊ ကိုယ့္အေျပာ အဆုိ အလုပ္မွန္သမွ်သည္ ကိုယ္ရမည့္ အေမြပင္ျဖစ္သည္၊ ကိုယ့္အမူအရာနဲ႔ ထုိက္တန္ေသာ ေကာင္းေသာ အေမြခံမ်ားသာ ျဖစ္ႏုိင္ၾကပါေစ၊ ကိုယ့္စိတ္ကို အခါခပ္သိမ္း ေအာင္ႏုိင္သူမ်ားသာ ျဖစ္ႏုိင္ၾကပါေစ။
ဘ၀ဇတ္ခုံ
0 အၾကံျပဳစာ:
Post a Comment